29 Mayıs 2012 Salı

tatile gitmek istiyorum!


Çok fena tatile gidesim var. 
En azında bir su görüp gelsem hiç fena olmaz. 
Bir haftasonu İstanbul'a gitmek bir süre beni oyalar sanırım. 

Gönül ister ki 30-40 gün yıllık izinim olsun yazıyım yazıyım kaçıyım bir yerlere.
Ama...
Tam tamına 17,5 gün izmin var.
Nerelere gitsem acaba!!!

Yıllık izin yazmışken bir şey paylaşmak istiyorum.
Hani bu yıllık izin ve maaş olayısı çalışma yılı artıkça artıyor bu konuda bir düzenleme yapılsa keşke...
 
Yani şimdi insanlar gençken gezmek, tozmak,  alışveriş yapmak, yeni yerler görmek ister. 
Enerjisi yüksekken ve her şey insanın gözüne daha bir güzel geliyorken.

İşte bu yıllık izin gençken daha çok kullanılsa, zaten yaşlanınca gezmek yorucu olur.
Bunun tansiyonu var, kalbi var...

Türkiye' deki hayat standardını da düşünürsek, yaşlınınca anca emekli olup bol bol evde otururuz gibi geliyor bana.
Bırakın geçnken doya doya gezelim, görelim...

Keşke birileri de benim gibi düşünselerde elim ayağımız tutarken bi dünya turuna çıkabilsek!
Tamam bu fazla olmuş olabilir ama en azından uzun süre iş ortamından kopabilme gibi bir imkanımız olsa  :)

 Güzel olmaz mıydı ki?
 

6 yorum:

Unknown dedi ki...

ahh ne güzel olurdu! mayıs ayındayız ve 10 gün iznim kaldı hale bak, daha fazla izin hakkı talep ediyorum :)

seda dedi ki...

gayecim sen çok erken bitirmişsin iznini. bu yaz nasıl geçeçek? belki de birileri bu durumu düzeltir :p

Rainbow Gatherer dedi ki...

ayy benimde tatile gidesim var ama benim için bu söz istanbuldan kaçasım var demek oluyor :D

seda dedi ki...

rainbow gatherer istersen yer değiştirelim birazda ankarada takıl :))

coolll dedi ki...

umarım bu yazını duyan vardır yıllık izin süreleri uzatılır bende yılda 14 gün izin kullanan biri olarak :(

seda dedi ki...

colll keşkeeee öyle bişey olsa...