9 Mayıs 2012 Çarşamba

gazipaşa-toroslar turu.

Kuşbakışı Gazipaşa.
Sahildeki kulubeler.
Taş ve dalganın buluşması.
Oluşum aşamasındaki muzlar.
Hiç bu kadar güzel çilek yememiştim.
Delik Deniz.
Delik Deniz.
Yalan Dünya Mağarası.
Torosların Zirvesi.
Sudaki yansımamız.
Palmiyeler.
Gün batımı.
Gün batımı.

23 Nisan tatilinde Oriontrekking Grubu ile yaptığımız Gazipaşa-Toroslar turundan oldukça keyif aldım.

Hiç olmadığım kadar doğayla iç içe oldum.
İşe giderken sabah kalkmaya üşenen ben, sabahın 5'inde 6'sında kalktım, yollara düştüm.
Dağ, bayır demeden tırmandım :)

Bu güzel tur için Hüseyin Bey'e,
Fotoğraflar için arkadaşım Mehmet'e,
Ve turda beni yalnız bırakmayan doslarıma teşekkürlerimi iletiyorum.

Ayaklarımıza sağlık,
Yeni gezmelerde buluşmak dileğiyle...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ah tatil !Size daha nice gezmeler.

seda dedi ki...

Teşekkür ederim. Darısı sizi başınıza en uzun ve en eğlencelisinden :)

hayat işte dedi ki...

ne kadar guzel bır yer burası resımlerden bıle hayran kaldım sızın adınıza cok sevındım ınsanı yenıler burası:))

seda dedi ki...

çok teşekkür ederim. yenilendik geldik :)) mutlaka görülmesi gereken yerler...