21 Mayıs 2012 Pazartesi

depresif ben.



Çok fenayımm çook...
Havalardan mı yoksa altında başka bir neden mı var bilemedim ama bu aralar fena depresifim.
Ara ara böyle düşüşler yaşıyorum herkes gibi ben de. 

Büssürü şeyi aynı anda istiyorum.

Uzun süre izin alıp tek başıma tatile gitmek istiyorum. İnsanlardan kaçarcasına.
Ama aynı zamanla arkadaşlarımla da olmak istiyorum.

Güzel güzel yemekler yapıp tıka başa yemek istiyorum ama buna üşendiğimden kahvaltılıkla geçiştiriyorum her öğünümü.

Spora başlamak istiyorum ama yorulup nefes nefese kalmak da istemiyorum.
 ...
Havalardandır değil mi? 
Umarım yakın zamanda geçer.

Herkese güzel bir hafta diliyorum. 
Mutlu ve bol gülücüklü :) 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

dönem dönem hepimizin başına geliyor ama olsun dün de konuştuğumuz gibi huzur olsun yeter :)

seda dedi ki...

senle konuştuktan sonra iyileştim sayılır ;)