15 Ocak 2013 Salı

güzel bir manzara :)

(Teşekkürler S.S. Mekan Sakarya Kentpark)

Ben kışı çok seviyorum bence :))
Ne kadar üşüsem de donsam da seviyorum yaaahu :)

Manzara baksanıza ne kadar güzel,
Kar yağarken hava nasıl da turuncumsu oluyor öyle!
Yağmur ayrı güzel, kar ayrı güzel...

Her anımız mücizelerle dolu fakat bunların farkında olarak yaşamak da bir o kadar zor.
İnsanız, benciliz, unutkanız...
Dünyaya öylesine sarılıyoruz ki hiç bırakmayacakmışız gibi,
Her şeyin bizim olması gerekiyormuş gibi.
Doyumsuz, duyarsız, şükürsüz...

Oysa ki, yapmamız gereken tek şey sahip olduklarımız için teşekkür etmek ve onları ihtiyacı olanlarla paylaşmak. 
Zor olmasa gerek!

Paylaştıkça bereketlenen güzel bir haftanız olsun.

(Aslında sadece fotografın çok güzel olduğunu yazacaktım konu dağılmış  gitmiş. Affınıza sığınıyorum kıymetli izleyenlerim.)

Hiç yorum yok: