18 Ocak 2013 Cuma

dünden kalma :)



Dün akşam iş çıkışı bir derneğin hazırladığı Umre programına gittim :)
Çok güzeldi kendimi çok özel hissettim. 
Dualar okundu, güzel dileklerde bulunuldu, 
Minik hediyeler dağıtıldı, kına bile yakıldı...

İnşallah bir hayırlısıyla gidip döneriz.
En çok merak ettiğim şey orada nasıl bir ruh halim olacak, dönünce eskisi gibi bi olacağım?
 Bir çok belirsizlik var ama her şey daha güzel olacak ondan eminim.

Eğer siz de sizin de özel bir isteğiniz varsa.
Ya da selam iletmek isterseniz o güzel yerlere yorum yazabilirsiniz.
Ajandama kaydedicem hepsini söz :)
 Dün bir de Umut Işığım'a gittim veeeeee çok beğendim.


Bazı yerlerinde çok sesli güldüğümü hissettim çünkü salonda cıt çıkmıyordu.
Bence gayet eğlenceli ve güzel bir filmdi.
Belki de film geç saatte olduğu için uykusuları da gelmiş olabilir yazık onlara :p

Neyse herkese hayırlı cumalar, iyi tatiller, bol mutluluklar :)



Hiç yorum yok: