17 Ocak 2013 Perşembe

benceee içli köfte karacaoğlu'nda yenir :)



 
Hani böyle ballandıra balladıra yemek konusunda konuşanlar vardır ya bi de onlara hayran hayran bakanlar vardır.
İşte ben ikinci kısımdakı insan yavrularına dahilim.
Yahu uzaydan gelmişim sanki daha önce o tadı hiç yemek yememişim bişeyler içmemişim gibi oluyorum :)
Ağzımı açıp iki kelime edemiyorum  :)

Bir tek kahvaltı olayı vardır ben de.
Saatlerce kahvaltı yapabilirim ama diğer öğünler çok da sevimli gelmiyor bana.
 Hani olmasalarmış da olurmuş gibi. 

Sanırım bende damak tadı diye bir durum yok.
Zevk alamıyorum yemek yemekten :(
Benim için gereklilikten ibaret.

Bazen diyorum ki keşke kapsüller olsa bitane atıversek de bitiverse.
Ben genelde karnı acıkınca yine mi acıktım, ne gerek vardı ki zaman kaybına şimdi diyenlerdenim.

Çok çok nadirdir canımın bir şeyleri çekmesi.
Olsa da yesem dediğim.  
İşte o ender şeylerden birisi içli köfteeeee :)

Siz de benim gibi içli köfte sevenlerdenseniz ve akşam geç saatlerde bulunamıyor diye şikayet ediyorsanız Karacaoğlu'nu deneyin derim. 
Akşamın geç saatlerinde krizi tutanlar için birebir.
Hem de çoooook lezzetli. 
(Gerçi, ben bu konuda ne kadar referans olurum bilemicem ama içli köfte bu türlü gideri var)

Haşlanmışını sevenler çok ama ben kızartmasını seviyorum daha çok.
Bi de üzerine nar ekşisi dökmem lazım.
İşte o zaman benim için lezzet şöleni başlıyor.

ımmm ımmmm şuan olsa vakif kaybı demeden yerdim bayıla bayıla :)
 

4 yorum:

gaye dedi ki...

yaaa yapılır mu bu bana, canım çoook istedi öğlen öğlen :( her postun altından ben çıkıyorum biliyorum ama ben de en çok oranınkini seviyorum :) emek'tekinden mi bu foto? yoksa başka yerde de açıldı da haberim mi yok :)

Seda Topcu dedi ki...

bir gün öğlen yemeğemi gitsek acaba oaralar da bunlardan yesek :))
sihhiyede var, bi de kızılay avm de açılmış starbucks ın hemen yanında :)

ayrıca da herp postumun altından sen çıkman beni gayet mutlu ediyopr :)

gaye dedi ki...

gidelim valla ben varım, canım nasıl istedi anlatamam ühhühühühü götür bizi içli köfteciye her nerdeyse gelirim ben :))

Seda Topcu dedi ki...

tamam hemen ayarlayalım yer önemli değil hepsinde ki tad aynıdır zaten. en yakın zamanda kaçalım öğle arası :)