6 Kasım 2012 Salı

üşütük bi insan kışın ne yapar?


Tabi ki bol bol bitki çayı içer,
Ballı, limonlu, zencefilli karışımları da ihmal etmez.
Bir de bol tarçınlı salep. ımmm canım çekti olsa da içsek buharı üstünde:)

Hani  bazı insanlar vardır ya. 
İncecik kıyafetlerle dolaşırlar kış boyu da hiç üşümezler.
İtiraf ediyorum ben onları çok ama çok kıskanıyorum :)
Burdan sormak istiyorum
Heeeyy!!! Sizler de üşüyosunuz da belli mi etmiyosunuz yok sa geçekten de üşümüyo musunuz? 
Eğer gerçekten üşümüyorsanız sırrınız nedir acaba?
Belki bu minik yavrucakla paylaşmak istersiniz :)
Millet daha mevsimlik tırıl tırıl dolaşırken Ben rüzgar esti diye hemen Eyvahhh!!! kış geldi galiba diye paniklemeye başlıyorum.
Evde ekstra bir çaba harcıyorum sıcak durmak için.
Gören de üstüme kar yağıyor sanır.
Çorap üstüne ev botu, kazalar ve polar battaniyeler vazgeçilmezim oluyor :)
Hala bi de sıcak su torbam yanımdaysa değmeyin keyfime. Kedi gibi kıvrılır yatarım.
Şuan çamdan dışarı bakıyorum ve içim ürperiyor.
Ben en iyisi gidiyim de kendine sıcak bişeyler ısmarlıyım.
Bana afiyet siz de iyi gezmeler olsun:)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

her güne yeni bir post, yaşasın! aramıza dönmene çooook sevindim :) itiraf ediyorum bazen üşüyorum ama çok değil, canım salep istedi noolcak şimdi :)

Adsız dedi ki...

seda; kış kesinlikle üşümek titremek demek benim içinde eskimolar gibi geziyorum izmirde yaşamama rağmen :) mesleğini merak ettim hangi sektörde çalışıyosun acaba :)

seda dedi ki...

gayecim, sen de o üşümeyip beni kıskandıranlardansın :)pastaneye salep geldi mi ki acaba :)
artık döndüm saçma sapan da olsa yazmaya çalışıyorum :)) iyiki varsın da yalnız bırakmıyorsun beni buralarda :)

adsız,nolcak bizim bu halimiz acaba? bir de izmirdesin ankarada olduğunu düşünsene :) bankacıyım ben :)