20 Kasım 2012 Salı

hayat böyledir.



 Ben hayat için;

"Anlayamadığım bazı bölümler vardı, çalışmadım yerlerden sorular çıktı ama yine de çok başarılıydım, helal olsun bana" derdim herhalde :)

eee hayat bütün duyguların karışımından oluşmaz mı zaten?
 Her zaman mutlu olmak ya da her zaman her şeyin yolunda gitmesi mümkün müdür?
Mümkünse bile böyle bir hayat zevk verir mi?

Bazen ayaklarım yerden kesilir mutluluktan uçarım. Koca bir gülümseme eksik olmaz suratımdan.

Bazen de zorluklar olur hiç beklemediğim bir anda. 
hönk diye kalırım ortalıkta :)

Hemen başlarım bocalamaya. 
Şaşkın şaşkın bakarım sağa sola.

Herkes gibi benim de ilk yaptığım şey kendimi sorgulamak olur.
Noldu ki şimdi? Ben ne  yaptım ki? Ben bunu hakkettim mi yani? 
gibisinde onlarca soru...
Kafam örümcek ağına döner. 
İşte o zaman hayat çok zor gelir ve vazgeçmek isterim. 
Ama bilirim ki yaşanılan her şey bana mutlaka bir artı katacak ve beni büyütecektir :)

Böyle anlarda küçük bir tebessüm bile benim için her şeyi değiştirmesine müsade eder hayatı akışına bırakırım.

Çünkü; her şeye ragmen hayatın güzel ve yaşamaya değer olduğunu bilirim :))
Bol huzurlu ve mutlu haftalar olsun  herkese...

Hiç yorum yok: