2 Kasım 2012 Cuma

ooo cuma mı gelmiş :))



Cuma demek tatil demek, 
Tatil demek gezmek demek.

Şimdi ben masa başında oturuken atıp tutuyorum tabi ama kolumu kaldıracak halim yok desem yeridir.
Şimdi diyeceksiniz bu kız ne zaman iyi olacak? Bi insan yılın 10 ayınnı hasta geçirir mi hiç ?
Siz merakta bırakmıyım cevap veriyim hemencik.

Doğuştan hastayım beeen.
 Hastalıkla varoldum
 Artık o kadar kabullendim ki, birgün hapşurmayım tıksırmayım "bi doktora mı gitsem acaba? diyorum.
"Allah Allah öksürmüyorum da acaba yaşıyor muyum?" diye de aklımdan geçirmiyor değilim :)

Neyse sevgili takipcilerim hepinize mutlu mutlu, bol gülücüklü, huzurun eksik olmadığı bir haftasonu diler, 
kendimi mendilimin kollarına bırakırım 

Öpmüyorum hiçbiriniz, hastalık bulaştırmamak için. O kadar da düşünceliyim yani :))

Hiç yorum yok: