16 Kasım 2013 Cumartesi

kedidir kedi.




Ramazan ayından iş yerinin bahçesinde yeni doğan bir yavru kedinin konduğu kutuyu tutma gafletinde bulundum. (Gaflet diyorum çünkü hayvanlarla hiç aram yoktur benim. Hep uzak durmuşumdur.) Veterinerdeki muayene sonrası kedi bir kaç saat içinde yaşama veda etti. 

Bu arada bana bir enfeksiyon bulaşmış Bartonella diye. (Dr kontrolünde öğrendim durumu. Belirtisi gözde kanlanma ve göz ağrısı şeklinde oldu bende.) 
Normalde enfeksiyon 2-3 hafta içinde kendiliğinden vücuttan atılıyormuş Ancak benim gibi bağışıklığı olmayan tiplerde iz bırakabiliyormuş.

Benim de gözümde benekler oluşturdu. O gün bu gündür beneklerimle yaşıyorum ve sürekli tetkiklerle uğraşıyorum.

Hastalık o kadar nadir görülüyor ki bazı doktorlar ilk defa bende duydular. Şimdi tedavinin olumlu sonuç vermesinin ve gözümün eksi sağlığına kavuşmasını bekliyorum.
Bakalım neler bekliyor beni ve gözümü.

Sağlıklı haftasonları olsun herkese...

2 yorum:

sadecenaciye dedi ki...

aaaa geçmiş olsun olmayacak şey yok şu hayatta...

seda dedi ki...

sadecenaciye cok tesekkur ederim. gecicek insanllah en kisa zamanda.