17 Aralık 2012 Pazartesi

bu hafta güzel olacak :)

 
Ben kesinlikle bir kar aşığıyım...
Evet evet kesinlikle öyleyim.
Kışı sevmiyorum çünkü çok üşüyorum ama kar benim için; huzur demek, mutluluk demek...
 
Bugün sabah uyandığımda karşılaştığım manzaradan sonra birkez daha farkettim onu ne kadar çok sevdiğimi.
Nasıl güzel yere iniyorlar.
Salına salına ve tek tek...
Hepsi ayrı birer mucize benim gözümde,
Tıpkı yaratılan diğer bütün şeyler gibi.

İnsan doğduğu mevsimin etkisinden kurtulamıyor sanırım.
Bu yüzden, kış çocuğusu olmak beni kara bağlıyor  olabilir. 

Bu arada doğum günüme de az kaldı. 
Bir yaş daha eskittim.
 Zaman nasıl da çabuk geçiyor!!!
Bir bakmışsın doğmuşuz, bir bakmışsın yokmuşuz...

Aman Allahıııııım annem gibi konuştum. 
Yaşlanıyor muyum ne :))

Saleplerin elinizden eksik olmadığı, mutlu bir hafta diliyorum :)

Hiç yorum yok: