9 Nisan 2012 Pazartesi

mutluluk.


Bu haftaya çok güzel başladım.
Çünküüüüüüüüü haftasonu uzun zamandır yapmak istediğim bir olayı gerçekleştirdim.
Üstelik bir çok güzel insanın da katkılarıyla.

Bu yolda yalnız olmadığımı bilmek, herkesin elinden gelen desteği verdiğini görmek beni son derece mutlu etti.

Minik minik birikimlerin bir ailenin hayatını nasıl değiştirdiğini, küçük bir çocuğun ufacık hediyelerle gözlerinin nasıl parladığını görmek kelimelerle anlatılacak bir şey değil bence...
Biz onların hayallerinin ve umutlarını paylaştık.
Paylaştıkça hayatın güzelliğini, yaşamanın keyifli yanlarını öğrendik.

Onların haberi yok ama katılım sağlayan herkese buradan çok çok teşekkür ediyor, yeni paylaşımlarda buluşmayı diliyorum. 

Eğer sizlerde yardım yapmak istiyor, nereden başlıyacağınızı bilemiyor veya yardımlarınızı yaparken içiniz rahat olsun istiyorsanız buradaki dernekle iletişime geçebilir ya da bana mail atabilirsiniz.

İyi haftalar...


2 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık sedacım, sayende biz de bir şeyler yapabildik :)

seda dedi ki...

sizler olmasaydın ne yapardım bilmiyorum. çoooook teşekkürler :)