17 Nisan 2012 Salı

bir karikatür üzerine dert yanmaca.


Balıkları çok severim. 
Akvaryumun içine elimi sokuğum gibi yakalıyıp karınlarından yakalayıp yumuşak yumuşak oynarım onlarla.

O an balıkcağız ne düşünür, ne hisseder bilmiyorum ama bana oldukça eğlenceli geliyor.  
Bir de karikatürlerine bayılıyorum bu hayvancıkların.

3 saniyelik hafızalarıyla ün yapmış balıklara bakıyorum da aslında benimde onlarda pek bir farkım yok.
Telefonum hatırlatmalarla, çalışma masam notlarla dolu. 
Buna ragmen hala bazı şeyleri unutuyorum. B12' lerde fayda etmiyor bana. 

Son zamanlarda sürekli bu konudan yakınır oldum herkeslere. 
Ve farkettim ki bu konuda yalnız değilim.  Çevremdeki insanların çoğunluğu bu durumda. 
Ne yapmak lazımdı ki acaba?
 Unuttum ben onu :)) 

2 yorum:

Zehra Korkmaz dedi ki...

iyiymiş bu:)

seda dedi ki...

aynı ben :)