19 Mart 2012 Pazartesi

mutlu.

(Ankara Kalesi' den Gün Batımı)

Aman Allahııııııım haftasonu nasıl da güzeldi.
Güneş nasıl parlamıştı öyle?
Bence o da bizi özlemiş :)
Çıktım bütün gün gezdim, tozdum.
Yürüdüm, yürüdüm yine yürüdüm...
Bu güzel havada belki de yapılmaması gereken bir şey  de yaptım ve Ulucanlar Kapalı Cezaevi Müzesine gittim!!!
Karanlık hücreler ürkütücü, hücrelerden gelen sesler ise bir o kadar açıklıydı.
Dafa fazla ayrıntı yazıp pazartesi pazartesi içinizi karartmak istemiyorum ama hayatta kaybedilmemesi gereken ön önemli şeylerden birisinin özgürlük olduğunu yazmadan geçemeyeceğim.
Dışarı çıktığımda iyiki gelmişim dedim.
Bahçede bulunan banka oturdum, güneşe baktım uzun süre.
Ve birkez daha farkettim hayatımın çok güzel olduğunu.
ÖZGÜRDÜM!
 İstediğim şeyleri yapabilecek gücüm ve sağlığım vardı.
Gözümü kapattım ve teşekkür ettim defalarca, hem hayatım hem de gülümseyen güneş için...
Bol bol teşekkür edebileceğiniz güzel şeyler yaşamanız dileğiyle,
İyi haftalar...

Hiç yorum yok: