15 Eylül 2011 Perşembe

güzel bir animasyon buldum :)


"Despicable Me" çok eğlenceli bir 3D animasyon filmi. IMDb puanı 7,5 olan  film 2010 yılı yapımı. Filmin konusu güzel, karakterleri de müthiş sevimliydi. Özellikle 3 minik kız çocuğu ve garip yaratıklar ...

Gru


Vektor
     Margo, Edith ve Agnes            


Filmde hiçbir işi başaramayan acemi bir hırsız var. (Gru oluyor kendileri.) Bu hırsız bir evde yaşlı bir bilim adamı ve bir çok küçük yaratıkla (sürpriz yumurtaya benziyorlardı :)) birlikte yaşar.  Acemi hırsızımız boş işler peşindeyken, “Vector” isimli genç bir hırsız piramidi çalar. Buna karşılık bizim acemi hırsızımız ayı çalmaya kalkar. Bunu yapması için yardıma ihtiyacı vardır. Çok farklı bir plan yapar ve bir kız yurdundan 3 tane kız evlat edinir. (Margo, Edith ve  en şirinleri Agnes) Bu 3 kız evlat onu macera dolu bir serüvene sürükler. Film başlarken kötü adam olmak için yarışan Gru da film bittiğinde mükemmel bir baba adayına dönüşür. Çok izlenesi bir film.
İyi seyirler...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

animasyon filmlere bayılıyorummm :) en yakın zamanda izlicem!

seda dedi ki...

izle bakalım sevecek misin? merakla bekliyorum yorumlarını :)

Little Fabien dedi ki...

bu animasyonu izlemiştim ve bayılmıştım, ince ve güzel detaylar vardı.. bir o kadar daha sevdiğim bir başka animasyon da Mary & Max'di. İzlemenizi tavsiye derim, (gerçi belki de çoktan izlemişsinizdir) sevgiler:)

seda dedi ki...

izlemedim ama en yakın zamanda izlenecekler listesine aldım. çok teşekkür ederim :)