24 Kasım 2011 Perşembe

kutlama.




Ben ilkokul öğretmenimi hiç unutmadım. Ona duydugum hayranlık hala ilk günkü kadar taze. 
Eminim ki sizlerde öylesinizdir...
Nasıl olurda bir insan hiçbir kanbağı olmayan onca miniğe karşı bu kadar özverili ve şefkat dolu olabilirdi???
Minicik ürkek bakışların sonsuz sevgi ve güvene  nasıl dönüştürebilirdi???
O bir kahraman olmalıydı !!!
Beni hayata hazırlayan, bütün ilkleri öğreten, beni yaramaz öğrencilere karşı koruyan, ağladığımda bağrına basan...
Annemden sonra en çok onu sevdim ben...
   Ne işkence gibi ev ödevleri, ne sıra dayağı, ne de verdiği minik cezalar fikrimi hiçbir zaman değiştirmedi..
Evet evet o bir kahramandı!
Şevkat, sabır ve sevgi dolu bir kahraman!

Bu kutsal mesleğin farkında olan bütün kahramanların bu güzel gününü kutluyorum...
Sevgilerler...



Hiç yorum yok: